Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (ÁSZF)

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve, aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A Webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (ÁSZF)

 

1. Az Általános szerződési feltételek célja

1.1 A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a ZéPéCaFé Kft. (a továbbiakban: a „Szolgáltató”) által üzemeltetett honlapon www.zepecafe.hu internetes üzletben (a „Webshop”) történő vásárlás (ideértve a Webshop működésével, a megrendelésekkel és a teljesítéssel kapcsolatos) szabályait, továbbá a vásárlót megillető jogokat).

1.2 A Webshopon keresztül a felek termékek  egyedi adásvételére vonatkozó szerződést kötnek. Az egyes adásvételi szerződések határozott időre, mégpedig a vevő (vásárló) által megrendelt termékek tulajdonjogának megszerzésével jönnek létre, ide nem értve a Szolgáltató nem, késedelmes vagy hibás teljesítéséből, szerződésszegéséből származó, vevő igényérvényesítésére nyitva álló határidőket.

1.3 Az Általános Szerződési Feltételeket a Szolgáltató egyoldalúan, a távollevők közreműködése nélkül előre határozta meg, azt a felek egyedileg nem tárgyalták meg.

1.4 A szerződés nyelve magyar. A szerződés írásban kötöttnek minősül, iktatásra kerül, a későbbiekben visszakereshető, magatartási kódexre nem utal.

A felhasználók a Webshop használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Webshop használata során az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései irányadóak. A Webshop bármilyen módon történő használata esetén – ideértve azon megtekintéseket, amelyek nem zárulnak vásárlással – az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az irányadóak.

2. A Szolgáltató / Üzemeltető cég adatai

2.1 Cégnév:  ZéPéCaFé Kft.
Székhely: 5600 Békéscsaba Lahner u. 15
Telephely: 5600 Békéscsaba Berényi u. 100.
Adószám:13556910204
Telefon:  +36 66 444 640
Nyitva tartás:  Hétfő- Péntek 09-17

Cégjegyzék szám: 0409006790

A cégjegyzéket kibocsátó cégbíróság megnevezése: Gyulai Törvényszék

2.2 Webshop tárhelyszolgáltatójának adatai

cégnév: Magyar Hoszting Kft.  
székhely (postai cím is): 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.  
ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 700 2323  
ügyfélszolgálat elektronikus levelezési cím:   

 

2.3 A Webáruház az interneten a www.zepecafe.hu alatt található.

 

3. Vásárolható termékek bemutatása

3.1 A megjelenített termékek on-line megrendeléssel, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

3.2 A Webshopban a Webshop aloldalain részletes termékismertetővel ellátott termékek vásárolhatók meg. Az áruház által forgalmazott termékek leírásában törekszünk a lehető legszélesebb és legpontosabb információkkal szolgálni az adott termékről.

3.3  A termékeknél megjelenített képek esetén törekszünk, hogy pontosan az adott termék kerüljön feltüntetésre, de bizonyos esetekben a kép csak illusztrációnak tekinthető, és kis mértékben eltérhet a valóságtól. Ezen eltérések nem haladják meg azt a szintet, ahol már más termékről kellene beszélni.

3.4 A termékeknél az alábbi adatok találhatók meg:  termék megnevezése, cikkszám, rendelési egység, ár (bruttó), fénykép, egyéb tulajdonságok, információk a termékről.

  

4. Termékek árai

4.1 A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. A weboldalon feltüntetett árak általános forgalmi adóval növelt bruttó árak.

4.2 A megrendelés leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, az abban szereplő árakra a Szolgáltató árgaranciát vállal, azaz a megrendelt termékekről, függetlenül a megrendelés leadása után történő árváltozásoktól, a visszaigazolásban szereplő árakon állítja ki a számlát.

 

5. Rendelés menete

5.1  A webáruház használatához, illetve a vásárláshoz kötelező regisztrálni.

Ha regisztrálni szeretne, akkor a [Regisztráció] menüpontra kattintva meg kell adnia személyes adatait: nevét, számlázáshoz és szállításhoz szükséges cím, e-mail címét, telefonszámát, jelszavát.

Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el. A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre egy hitelesítő levelet küld, amelyben a regisztráció érvényesítését tartalmazó adatokat kap. Erre azért van szükség, hogy elkerüljük a téves regisztrálásokat. A regisztráció érvényesítése a megerősítő e-mailben található linkre kattintással vagy a link böngészősávba másolásával és megnyitásával történik.

5.2 A vásárlás menete

5.2.1. A bejelentkezési ablakokban adja meg felhasználónevét és jelszavát, majd jelentkezzen be.

5.2.2. A termék adatlapján  rákattintva a [Kosárba] gombra, a termék belekerül az úgynevezett virtuális kosárba.

5.2.3. A vásárlás további folytatásához kattintson a [Vásárlás folytatása] gombra.  Amennyiben tovább nem szeretne vásárolni, válassza a „Pénztár” gombot.

5.2.4. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.

5.2.5. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával. Az egész rendelési folyamat során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség”oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Bevásárlókosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg a sor végén látható  „Kuka ikont, A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére. Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tovább lépett de még nem véglegesítette a megrendelést úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol a fogyasztó már módosítás el tudja végezni. 

5.2.6. A kosárban található [Pénztár] gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában.

5.2.7. Ezt követően a szállítási cím megadása szükséges (illetve kiválasztása a már rögzített címek közül).

5.2.8. Adja meg a számlázási címet.

5.2.9. Fizetési mód választása, értelemszerűen az elérhető módokból választható.

5.2.10. A megrendelés elküldése előtt a Fogyasztónak meg kell ismernie és el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és tudomásul kell vennie a megrendeléssel járó fizetési kötelezettséget.

5.2.11. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként [Fizetés] gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.

5.2.12. A rendelésről a rendszer automatikus visszaigazolást küld e-mailben, melyben szerepel minden rendeléssel kapcsolatos adat. Az ebben található rendelésszámra hivatkozva lehetséges később a megrendelést módosítani.

 

6. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

6.1 A megrendelések feldolgozása részben személyes közreműködéssel, részben pedig automatizált adatfeldolgozás útján történik. A megrendelések személyes feldolgozás munkanapokon, 08:00 – 16:00 óráig történik, az automatizált eszközökkel történő feldolgozás pedig – a tervezett és nem tervezett leállások kivételével – 7*24 órában. A megrendelések leadására 7*24 órában van lehetőség, ide nem értve a tervezett és nem tervezett leállások idejét.

6.2 A megrendelését megadott elektronikus levélcímén e-mail formában visszaigazoljuk. A megrendelés folyamata a visszaigazoló e-mail kézbesítésével befejezett. Kérjük, amennyiben ezt a visszaigazolást legkésőbb 24 órán belül nem kapja meg (és az e-mail elektronikus levelezési rendszerében a kéretlen reklámlevelek (ún. spam) közé sem került automatikusan elhelyezésre), ezt elérhetőségeink valamelyikén jelezze. A Szolgáltató kizárja felelősségét a visszaigazolás, a vásárló által megadott adatok pontatlanságából vagy a levelezési rendszerének telítettségéből eredő, kézbesíthetetlenségéért.

6.3 Ha Szolgáltató szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, erről a megrendelőt haladéktalanul tájékoztatja.

6.4 A Szolgáltató nem vállal felelősséget az egyes termékek jellemzőinek, ismertetőinek, leírásainak a gyártó, vagy rajta kívül álló okok miatti előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására, amennyiben az említett változások miatt a megrendelést nem vagy nem a megrendelés szerint képes teljesíteni. A megrendelés részben történő teljesítésére kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

 

7. Házhoz szállítás - A termék kiszállítása

7.1 A termék(ek)et a Szolgáltató kiszállítással juttatja el a Vásárlónak. A termék(e)k személyes átvételére üzletünkben nyitvatartási időben lehetőség.

7.2 A megrendeléseket a telefonon leegyeztetett szállítási mód kiválasztásával teljesítjük a megadott címre és időpontban.

7.3 Amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen, Szolgáltató felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot, és előzetesen egyeztetett időpontban újból kiszállítja a csomagot. Két sikertelen kézbesítési kísérletet követően ismételt kézbesítést csak a sikertelen kézbesítés miatt felmerülő összes költség megfizetését követően kíséreli meg.

7.4 Megrendeléseiket országosan tudjuk fogadni.

7.5 A Vásárló a csomagot kézbesítéskor a Szállító jelenlétében vizsgálja meg, amennyiben a termékeken, csomagoláson sérülést észlel, kérje erről jegyzőkönyv felvételét. Sérült csomag vagy termék átvételére a vásárló nem köteles. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli panasz elfogadására a Szolgáltató nem köteles.

 

8. Rendelésleadási határidők:

8.1 Rendelésleadás: a Szolgáltató a hétköznapra szóló megrendeléseket megelőző nap 24:00 óráig fogadja, és la telefonos egyeztetést követően kiszállítja.

Vasárnap és ünnepnap nincs kiszállítás.

 

9. Fizetés

9.1.Fizetés számla ellenében készpénzben vagy a futárnál bankkártyával (Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron) az áru átvételekor.

9.2.A szállítási és kezelési költségek meghatározása telefonon egyeztetett módon történik.

9.3.A termékek általános forgalmi adót is tartalmazó vételára termékenként, az adott termék után kerül feltüntetésre. A számviteli és adójogszabályoknak megfelelően és az általuk előírt adattartalmú számlát a Szolgáltató az áru átadásakor, fizetéskor adja át a Vevőnek.

9.4.Az adásvétellel kapcsolatosan a vevőt terhelő költségek (i) a termék vételára, és (ii) a szállítási és kezelési költség. Készpénzkímélő fizetési eszköz használata esetében a vevőt banki díjak és költségek terhelhetik.

10 Szavatosság

10.1 Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal a weboldalon megadott elérhetőségeken (e-mail, telefonszám).

10.2 A Vevőt a vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jog alapján a Vevő hibás terméket nem köteles átvenni, illetőleg a hiba felfedezését követően a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles azt a Szolgáltató, mint Szállító felé jelezni. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

10.3 Webáruházunkban kávét és kávékészítményeket is forgalmazunk melyeknek szavatossági ideje a termék fogyaszthatósági határidejével egyezik meg. Az élelmiszerek fogyaszthatósági ideje csak akkor tekinthető érvényesnek, ha a megvásárolt termék bontatlan és sértetlen. A fogyasztóknak mindig követniük kell a gyártók tárolásra vonatkozó útmutatásait, különösen a hőmérséklettel és a termék felbontás utáni felhasználásával kapcsolatban.

 

10.4 A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. A termék visszaérkezését követően a terméket kicseréljük, vagy harminc napon belül cégünk a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. 

 

11. Elállás

Elállási nyilatkozat mintát itt töltheti le

11.1 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§.alapján nem illeti meg a fogyasztót az elállási joga, mivel a szolgáltatás tárgya gyorsan romló élelmiszer vagy minőségét rövid ideig megőrző termék illetve olyan zárt csomagolású termék, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

11.2 Általános tájékoztató az elállási jogról: A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is. Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap. 

Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázásai cím:5600 Békéscsaba Berényi u. 102.
Email cím: zepecafe@zepecafe.hu

Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az elállásinyilatkozat-mintát is, innen tölthető le.
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási
nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe. 

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. 

A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal. 

A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát; 

Webáruházunk kínálatában olyan romlandó termékek is találhatóak, melyek esetében a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot. Ezzel kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. 

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben: 
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

12. Panaszkezelés, jogviták

12.1. Panasz esetén a jelen Általános Szerződési Feltételeinkben megadott elérhetőségeinken veheti fel velünk a kapcsolatot. A beérkezett panaszokat azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk és felveszünk róla jegyzőkönyvet.

12.2. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátjuk.

12.3.

A panasz bejelentésének lehetőségei:

A Szolgáltatónál:

ZéPéCafé Kft.

Levelezési cím: 5600 Békéscsaba Berényi u. 102.

Telefonszám: +36 66 444 640

E-mail: zepecafe@zepecafe.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf: 20

Központi telefonszám: +361 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

 

Békés megyei Kormányhivatal

Cím: 5600 Békéscsaba Derkovits sor 2.

Postacím: 5600 Békéscsaba Derkovits sor 2..
Telefonszám: +36-66 622 000
E-mail: vezeto@bekes.gov.hu                                                                                                                                                                                                                             

12.3. A panaszt elutasító álláspontunkat indokoljuk. A panasz elutasítása esetén a fogyasztót írásban tájékoztatjuk arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

12.4. A vitás ügyet békés úton próbáljuk rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a vásárló a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A békéltető testület eljárásának alapvető célja és funkciója a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, amennyiben ha ez nem lehetséges, a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítése érdekében az ügy eldöntése.

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma:  06-66-324-976
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu
Honlap cím: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek&pid=2&mid=2

 

Online vitarendezési platform


Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen
keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül
rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják
érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum
két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban
kérdésük merülne fel.

Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.
[http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/296-Online-vitarendezes-ingyen-gyorsan-egyszeruen-gyakori-kerdesek-es-valaszok]

Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

13. Adatvédelmi tájékoztató

Ezúton tájékoztatjuk, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél (pl: szállító cég) a cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URLjét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat, illetve további termékek ajánlására szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett >>sütik formájában<<(cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a használat idején, illetve azt követő 180 napig élnek. 

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, e nélkül bizonyos funkciók működésképtelenek. A megrendelt termékről minden esetben számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Adatai kezelésekor a 1995. évi CXIX. törvény a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló törvény rendelkezései szerint járunk el.

Tájékoztatjuk, hogy regisztrációjával, megrendelésével, mint ügyfelünk hozzájárul, hogy személyes adatait (név, cím, telefonszám, email, vásárlási adatok) A Ship’s Supply Budapest Kft. mint adatkezelő az adatvédelmi jogszabályok előírásainak megfelelően áruküldő tevékenységhez, és vásárlási ajánlatok megküldéséhez tárolja, kezelje, illetve felhasználja.

Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irényuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes.

Amennyiben adataiban változás állna be, kérjük jelezze számunkra regisztrációja módosításával.

Adatai törlését kérheti ügyfélszolgálatunktól, (Ship’s Supply Budapest Kft. 1095 Budapest, Soroksári út 58.) levélben vagy elektronikus üzenetben.

A személyes adatainak kezelésével kapcsolatos panaszokkal az adatvédelmi hatósághoz fordulhat, amely elérhetősége a következő:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

 

 

13. Szerzői jog

13.1. A Webshop és az azon található tartalmak a szerzői jog védelme alatt állnak, az azzal kapcsolatos vagyoni jogok gyakorlására a Szolgáltató kizárólagosan jogosult.

13.2. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Webshop, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak (ideértve az ott található képeket, szövegeket, dokumentumokat is) tekintetében. Tilos a Webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül.

14. Hatály

14.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek 2017. január 4. napjával lépnek hatályba és módosításukig, illetve visszavonásig hatályban marad.

14.2. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az Általános Szerződési Feltételeket. Az Általános Szerződési Feltételek módosítását a Szolgáltató annak hatályba lépése előtt a honlapján (a Webshop internetes felületén) link formájában közzéteszi.

15. Vegyes rendelkezések

15.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek elsődlegesen a fogyasztó (a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén eljáró természetes személy) és a Szolgáltató közötti szerződések szabályait tartalmazza. Amennyiben a megrendelői pozícióban fogyasztónak nem tekinthető személy van, a jelen Általános Szerződési Feltételek fogyasztókkal kapcsolatos rendelkezései nem alkalmazandók.

15.2. A Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért, mint saját magatartásáért felel.

15.3. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

15.4. Amennyiben Szolgáltató a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az Általános Szerződési Feltételek valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához. A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

15.5. Jelen Általános Szerződési Feltételekben feltüntetett összes védjegy és megjelölés azok jogosultjainak kizárólagos tulajdona.